Всеосвіта: онлайн-конференція "Освітнє середовище закладу дошкільної освіти: досвід, практика, інновації"


14.03.2024 на Національній освітній платформі "Всеосвіта" відбулась онлайн-конференція з проблеми: "Освітнє середовище закладу дошкільної освіти: досвід, практика, інновації" для менеджерів освіти будь-якого рівня, завідувачів/директорів, вихователів-методистів, вихователів, музичних керівників, інструкторів фізкультури, батьків та усіх, кому не байдужий розвиток дошкільної освіти в Україні. На конференції були розглянуті питання з організації розвивального, безпечного, інклюзивного, творчого середовища; використання сучасних технологій; психоемоційної підтримки та плекання національної ідентичності в дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти.

У конференції взяла участь кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету Людмила Шульга  і висвітлила питання  "Формування  мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності". Під час виступу спікерка звернула особливу увагу на важливість формування в дітей емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва й образотворчої діяльності, врахування ігрової природи художньої творчості, потребу  дошкільнят у дослідництві з кольорами та нетрадиційними матеріалами. Особливу увагу було приділено значенню образотворчої діяльності в розвитку творчого потенціалу дитини, її потребу в малюванні та свободі художнього самовираження. Авторка арттехнології "Барвиста радість" запропонувала учасникам конференції ігрову вправу "Входження в картину" на активізацію емоційно-чуттєвого сприймання твору живопису Клода Моне "Прогулянка до скелі в Пурвілі". Значне зацікавлення викликали інноваційні практики з використання в дистанційній та змішаній освіті дітей дошкільного віку освітніх вебресурсів  мистецького напряму "Технологічний парк художньо-педагогічних ідей" та "Мистецтво для дітей". Кількість коментарів на сторінці конференції з удячністю спікерці та позитивною рефлексією свідчать про викликаний інтерес до проблеми та готовність  до розбудови творчого середовища в закладі дошкільної освіти.